onsdag, oktober 24, 2007

Dagens info

Nu rapar jag inte lasagne längre.

Tog mig en liten cykeltur till en minutenautomat förut och övertrasserade mitt konto, en flicka måste ju äta! När jag kom ner och låste upp min systers cykel som jag lånat så kollade jag på min. Upptäckte att den var olåst! Så min cykel har stått olåst i över en vecka och ingen har tagit den. Det måste vara tur om något!

Fick ingen lönespec från PGs idag, jag som legat o räknat på hur mycket jag minst skulle få ut därifrån! Vill ju se om jag räknat nästan rätt, plus att jag vill se hur mycket pengar jag har att leva på den här månaden! Vill se om jag kan klippa mig den här månaden ju!

Borde städa och diska lite idag, men vem orkar? Kommer väl igång senare, just nu har jag ingen motivation till det hela. Kanske ska lägga mig och läsa (läs: sova) en stund.

4 kommentarer:

Anonym sa...

om du loggar in på din bank så kan det ibland på kontoinfon stå "planerade utbetalningar" och där kan man då tjuvkika på hur mycket man kan få. Ialf på swedbank

Anonym sa...

Fungerar på nordea också :)

Ella sa...

Jo, men det står inget där. Annars hade jag väl inte skrivit något om de! =P

Anonym sa...

Vi trodde inte du var så smart så du visste att man kunde se där.. :P :D