tisdag, oktober 02, 2007

Fler frågor

1. Vilken är din favoritdrink?
Har ingen speciell, bara den är söt

2. Gillar du din boendesituation?
Ja, det gör jag. Gillar att bo där jag bor, skulle väl kanske vilja bo lite mer centralt.

3. Vilken är din mammas hemstad?
Hmm, minns inte om de är Stockholm eller Göteborg.

4. Din pappas hemstad?
Örebro

5. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 eller 8 brukar räcka.

6. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Hahaha, knappast

7. Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, lärarna tyckte jag pratade för lite.

8. Vilken är din favoritfrukt?
Gula plommon och satsumas (mandariner)

9. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vem orkar det?

10. Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
26

11. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Oja! I de flesta fall!

12. Tror du på liv på andra planeter?
Kan inte tänka mig att vi är ensamma i universum.

13. Vem var den sista person som gjorde dig arg?
Minns inte riktigt faktist.

14. Tror du Gud är en man eller kvinna?
Tror inte på gud

15. Vad var det senaste du åt?
En chokladbit

16. Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Oftast motsatta, tjejer tenderar att snacka så mkt skit.

17. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mitt mellan namn kommer från släkt, tilltalsnamnet tyckte de var fint bara tror jag.

18. Gillar du senap?
Nope

19. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Skärp dig Ella!"

20. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Troligtvis inte

21. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kommer inte på någon sådär på rak arm

22. Har du någonsin köpt något från eBay, vad isåfall?
Nej, har jag inte. Däremot från tradera o sånt.

23. Tycker du om att krama folk?
Beror på vem de är

24. Äger du en digitalkamera?
Nej, har kamera i mobilen

25. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Enda jag kan tänka mig är Samatha i Sex and the city. =P

26. Stör det dig om någon säger att den ska ringa och sen inte gör de?
Absolut!

27. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Har gråtit till en, men minns inte vilken

28. Tycker du att du är attraktiv?
Ibland, ibland inte. Beror på situationen

29. Vad är du allergisk emot?
Oärliga människor!

30. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Antagligen John eller nåt liknande.

Inga kommentarer: