onsdag, oktober 10, 2007

Idag

Idag blev det en oplanerad shoppingtur.

Gick upp halv elva eller något, käkade lite frukost. Satte mig vid datorn en stund, framåt halv ett bestämmer jag och Lena att vi går upp på stan o käkar lunch. Sagt och gjort, halv två möttes vi på samma gamla vanliga ställe. Gick och käkade på LaBaguette, träffade även på Lenas mamma och syster.
Sen gick vi en sväng på stan, råkade visst shoppa ett linne och lite smycken sådär. Lite spontanshopping är alltid roligt, men inte lika kul för plånboken! Men dom grejerna ska jag ha på lördag!

Resten av dagen blir lugn och skön med tv, och sen ikväll är det Greys! Första gången på 3 veckor som jag ser det utan Lena. =P Det här ska tydligen vara riktigt spännande!

Nej, ta lite fika nu kanske. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... funderade på om vi skulle titta tillsamans, men är alldelses för trött för att vara mer social.

Ella sa...

jag hade inte orkat de heller, räckte bra med msnpratandet.. =P