onsdag, oktober 03, 2007

Lämpa över problem?

Jag tycker inte om att människor, som träffat mig TVÅ gånger, talar om för mig att jag borde börja träna eftersom jag "verkar känna dig rätt seg". Jag kan ta det från människor jag känner, men INTE från någon som träffat mig som sagt 2 gånger och inte pratat så mycket med mig.
SÅ nu var det sagt, nu till en annan sak.

Jag skulle tagit mig upp på stan idag, men ska jag vara ärlig så minns jag faktist inte vad jag skulle göra där. Jag vet att jag måste upp till jobbet och hämta tidrapporter, men det var nåt mer och det är som bortblåst!
Jag får ägna dagen till att städa och tvätta istället. Skulle vara skönt att lämpa över "problemen" på någon annan. Men jag får väl ta hand om mina egna grejer, för jag tror inte någon vill tvätta o städa åt mig. =P

Nej, dags att sätta fart om jag vill få något gjort.

Inga kommentarer: