lördag, oktober 13, 2007

Missarna mina

Nu är jag förresten officiell ägare till 3 katter, känns bättre än att vara jourhem åt dem. Även om jag sett dem som mina ett tag, så är de nu uttalat mina.

Kissarna har kommit på ett sätt att undvika varandra, så nu är det lugnt här. Den här lösningen får vara till jag hittar ett hem åt missarna, men jag har inte så bråttom då ingen mår så extremt dåligt av det. Visst, det är ingen perfekt eller toppensituation, men den rätta personen för missarna kommer, det är jag övertygad om, gäller bara att ha tålamod.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det blivit bättre men jag led verkligen när jag var hos dig och Bitch låg under sängen och inte vågade fram. Ska du ha min Feliwayadapter förresten och prova med?

Ella sa...

Jo, men oftast när det kommer besök så sticker hon o gömmer sig. Det har hon gjort typ hela tiden! =) Men ja, jag provar gärna med Feliwayadaptern!

Anonym sa...

Ja, fast förut kom hon ju fram efter en stund. Det har hon inte gjort senaste gångerna jag varit hos dig vilket iofs var jättelänge sen men ändå. :) En Feliway är reserverad för dig då.