onsdag, maj 10, 2006

Blodblåsa

Mitt gigantiska blåmärke är inte borta än, så jag kan fortfarande gå och skryta lite med att jag tränat fotboll.. =P
Jag har fått en blodblåsa strax under stortån, gör ont att gå på den ibland. Måste ha berott på mina långa promenader i lördags och söndags, i helt fel skor.

Var på Marieberg en sväng med Helena idag, köpte två nya böcker så nu har jag något och läsa igen! Men inga pengar kvar.. =P

Har dammsugit här idag också, det var VARMT. Att jag aldrig lär mig att jag inte ska dammsuga när det är 25-26 grader här inne, hjälper ju inte ens med min fläkt då.

Igår hängde jag hela dagen hos pappa, planerade att göra det i morgon också. Får väl se hur de går med dom planerna. Först ska jag till barnmorskan och fixa nya p-piller och köra en rutintest för säkerhetsskull, när jag ändå är där.


Nej, dags att fixa något att äta! Har inte ätit sen frukost, jo en massa onyttigt, men det räknas inte!

Inga kommentarer: