söndag, maj 21, 2006

Favorit i repris

Igår hade jag 74 läsare av min blogg! Trevligt med den toppnoteringen! =) Dock är det många som hamnar i min blogg efter att ha sökt på orden: vagel och blodblåsa. Jag är ledsen, men jag har inga tips om hur ni blir av med dom!


Blev utgång igår med Jenny, Peter, Jörgen, Anders, Johan och Pelle (som var kanonfull!) Det var så kul att Jenny följde med! Jag hoppas hon hade lika roligt som jag! Jag har någon minneslucka här och där (tror jag) men hade iaf askul och var klapp-kanonfull.
Favorit i repris sen på kvällen, blev väl andra reprisen eller något. Men dock very nice.. ;) Får hoppas på uppföljare..
Skippade träningen idag för att jag var så bakis, inte så konstigt med allt jag drack igår! Tequila, cider, vin, lite öl tror jag slank ner också. Fast jag var duktig och drack vatten på slutet!

Nu har jag sovit hela eftermiddagen och kommer inte kunna somna än på ett par timmar, det är ju lite sådär...

Inga kommentarer: