söndag, maj 28, 2006

Mors dag

Idag är det mammas dag och jag är trött.

Var fyllechaffis igår, var inte så tråkigt som jag trodde! Jag fick ju hångla. Jag fick se The Kristet Utseende, o dricka massa cola. Återse en massa gamla arbetskamrater. Se Nilsson full som ett ägg, minst sagt! Någon fick återse ett troll, tror den ångrade sig lite. Försent för det nu. Bellander slog även ut lite tänder, stackaren.
Var hemma vid kvart över tre imorse, somnade ungefär en halvtimme senare, Bitch var ju tvungen att busa klart.
Sov till runt halv elva, elva nånstans. Var och käkade mat vid 12 och firade mor på hennes dag genom att bli bjudna på mat och bjussa henne o pappa på bio.
Har sovit typ hela eftermiddagen efter att jag, lillasyster och hennes grabb var på Marieberg. Var tvungen att köpa lite böcker eftersom jag inte har något att läsa.

Återgå till tvn nu.

Inga kommentarer: