fredag, maj 26, 2006

Trampa som fan..

Haft en någorlunda slö dag.

Var upp till banken vid elva för att fixa mitt minutenkort och ta ut pengar, men det var sån hysterisk kö och alldeles för mycket folk för att jag skulle palla att vara där. Det slutade med att jag bara tog ut pengar.
Cyklade vidare till Ekershallen och köpte frukost, plus lite jordgubbar, glömde dock kattströ som det var meningen att jag skulle köpa!

Åt frukost och tittade på avsnitt 23 och 24 på säsong 2 av Lost, mycket bra serie!

Sov "bara" en halvtimme, timme på dagen idag så jag kommer kunna somna mycket snart!


Nu på kvällen hade jag och Peter en riktig frossarafton. Vi grillade massa kött och kassler, fixade pommes och bearneise och lite grönsaker. Vart lagom proppmätta! Efter det var det glasstårta som gällde, glasstårta och jordgubbar. Så man kan säga att vi ätit precis hela kvällen! Ätit så vi, i alla fall jag, mådde illa. Vi tittade på Crash samtidigt, bra film, bidde dock irriterad under typ hela filmen av trångsyntheten. Men väldigt bra film ändå!


Cyklade hem vid kvart över elva tiden, vem visste att det tar 4 minuter att cykla från varbergagatan 113 till mig?
Nu vet ni! (Behöver jag säga att jag trampade på som fan?)

Imorgon blir det till att vara fyllechaffis till Wickan i Karlskoga och titta på The Kristet Utseende och träffa några gamla arbetskamrater!


Nu blir det att gå och lägga mig o läsa så fort nedladdningen av soundtracket till Crash är klart!

Inga kommentarer: