tisdag, maj 23, 2006

Klarar jag?

Ganska fascinerande att se hur många det är som läser min blogg nu. Välkomna! =)

Jag tänkte ge mig ut och springa på söndag istället för fotbollsträningen (som är inställd pga mors-dag), jag tänkte ge mig på den tuffa uppgiften att jogga/gå 5 km. Alla som tror jag klarar det räcker upp en hand!!
Men va?!? Tror INGEN jag klarar det? Haha, ska nog överbevisa er! (Speciellt dig mor!) Jag måste ju komma igång och springa om jag ska få upp någon kondis alls!
Nej, tillbaka till glassbyttan nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara för om jag frågade igår om du inte skulle jogga isället för att ha tråkigt!!!! Hm kommer ett litet minne om Karslundskogen då din mycket äldre moder........................Säger inger mer

Puss´mn älskade unge

Ella sa...

Nu ska du inte vara såndär mor! Förresten så skrev jag bloggen om att jogga redan innan du sa det!
Och Karlslundsskogen tycker jag inte vi tar upp mer! =)