torsdag, maj 11, 2006

En liten lista

SISTA DU ÅT? några kex med citronfyllning
HAR DU HÅNGLAT MED NÅGON SOM KOMMER ATT LÄSA DETTA? Japp.
VARFÖR? Alkohol, Kärlek
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Gå och sova snart
HAR DU BRA BETYG? Nej, det hade jag inte
HAR DU FLICKVÄN/POJKVÄN? Nopes, ingen partner
SKULLE DU VILJA GÖRA NÅGOT ANNAT NU? Kanske ligga i sängen o läsa
DIN HOBBY: Hyss, mys, bus, läsa, fundera, iakkta
TVÅ SNYGGA KILLAR: Niklas och Tobbe
VAD LÄSER DU FÖR BOK JUST NU: Vingklippt ängel av Berny Pålsson
HÅRFÄRG: Rött med lite utväxt
VAD GÖR DU OM ETT ÅR: Tar en dag i taget, så jag vet inte
TÄNKER DU PÅ SJÄLVMORD: Nej, det var länge längesen
VILKA SKOR ANVÄNDER DU: gympadojor, mina vita med snörning, eller ett par praktiska slip-in
VAD ÄR RIKTIGT JÄVLA TÖNTIGT? att försöka vara någon man inte är
NÄR GJORDE DU SENAST BORT DIG? Jag gör inte bort mig, jag ger andra (och mig själv) ett gott skratt
VILKEN ÄR DIN FAVORITKAKA: Smeten till "kärleksrutor"
SÖNDAGSSYSSELSÄTTNING: sola, picknicka och läsa i goda vänners sällskap

Inga kommentarer: