onsdag, maj 24, 2006

Pisk för städning!

När Helena gick för att möta Jons försenade tåg, så hade jag ingen lust att gå hem och sätta mig och dumglo på tvn. Peter smsade då lägligt att han var på väg hem från jobbet, så jag gick och mötte honom. Vi gick hem till mig och hämtade min cykel och gick sen hem till honom, han behöver ju piskas för att städa!

Kvällen har jag alltså spenderat i Peters kök och diskat och torkat skåp och städat, det behövdes. Han hade mögelodlingar i sina gamla oboyglas *uäk* (du skulle ha sett mor, det var värre än vad de nånsin varit hos mig) men med lite (mycket) diskmedel och envishet så fick vi bort odlingen!


Imorrn ger vi oss på Peters vardagsrum, detta eftersom det redan är så städat och fint hos mig!


Han kommer få pisk som han aldrig fått pisk förr!

Inga kommentarer: