onsdag, maj 03, 2006

Otrohet

Så länge jag kan minnas har jag alltid "lyckats" att få killar att vara otrogna. Jag vet inte varför, men det skummaste är deras inställning. "Jag skulle aldrig tåla att hon gjorde nåt sånt här.." Så varför gör han det? Jag vet varför jag gjorde det, men inte varför andra gör det..

Jag skäms lite att erkänna att jag uppmuntrat killarna till att vara otrogna. Jag tror det handlar lite om kontroll från min sid, jag gillar att veta att jag fortfarande attraherar dem TROTS att de har flickvän, gillar att veta att dom fortfarande VILL ligga med mig. Jag må vara en usel människa men vi är två om att ligga. Det har aldrig krävts långa övertalningar, så frågan är om dom mår bra i sina förhållanden? Jag vet några som inte gjort det och därför legat med mig, och jag vet att det är anledningen till att jag legat med andra. Jag behövde en ursäkt att komma bort från förhållandet, även om jag aldrig sa att jag varit otrogen.

Det finns dock två personer i mitt liv som jag aldrig varit otrogen mot, kan ha berott på att jag älskade dom....
Men det finns dom som haft bra förhållanden och ändå kommit till mig, det gör mig brydd det här. Kanske någon har ett svar på det här åt mig?


Otrohet är inte speciellt aktuellt för mig längre, nu vet jag hur jag ska hantera problem utan att gå till någon annan.


Ja, det blev bara en massa babbel jag vet. Allt kan inte bli bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte precis en skill du har. Många killar som är otrogna killar skulle ligga men vem som helst. Jag skulle också kunna få killar som är i förhållande att ligga med mig men jag vill inte ta del i något som skadar andra. Killen som gör det är ju uppenbarligen ganska destruktiv. Dessutom kommer han kanske berätta det för sin flickvän som kommer bli sårad och han kommer kanske förlora henne och ångra sig och må dåligt. Kanske är det bättre att försöka hjälpa människor att göra val som är bra för dem än att få dem att göra misstag för att ens egna ego ska växa?

Ella sa...

Kunde inte bry mig mindre om din kommentar om hur jag levde för SEX år sen...