torsdag, maj 03, 2007

Aktiv dag trots ledighet

Aktiv dag trots att jag var ledig.

Tänkte att jag skulle få sova ut i morse, men icke. Då ska dom installera bredbandet hos grannen och borra i väggen, så då låter det i hela lägenheten så det var bara att glömma sömn.

Åkte sen iväg och hämtade kissar från Jossan, tänkte jag kunde vara lite stödhem till vi hittar någon som vill ha hand om raringarna.
Bitch har blivit lite (eller väldigt) asocial nu när vi har sällskap, ligger mest under täcket. I och för sig så ligger en av dem bakom tvn och har gjort så hela dagen, bara en som går runt och nosar nyfiket och till och med vill gosa lite. Får väl se hur det går de närmsta dagarna, om det blir bättre kan dom ju vara här till dom får ett annat hem eller så.

Var iväg på spinning idag vid 12 med Lena, körde ett medelpass på 45 minuter. Det kändes kan jag säga! Men vi klarade oss genom hela passet iaf! Sen promenerade jag bort till syster och hämtade min cykel och cyklade hem. Köpte ett "prova på kort" som gäller för tre gånger. Dom pengarna får man tillbaka när man köper något annat kort hos dem sen, plus att jag tänkte lämna in kvittot på jobbet och få friskvårdspengar för det hela!

Lagade lite mat och sov lite middag, sen var det bara att cykla iväg till tandläkaren. Hos tandläkaren konstaterades att emaljen på två tänder försvunnit helt och att jag har ett hål under en lagning. Kul det är med utgifter, Not! Men fick en räkning på denna undersökning, sen får jag ringa och beställa tid för lagning. Så tandläkarräkning två månader på rad.

Satt sen en stund på balkongen och solade, riktigt skönt!


Nej, nu ska jag gå och fjäska lite mer för Bitch så hon kryper fram från under täcket.

Inga kommentarer: