torsdag, maj 31, 2007

Trött som fan.

Sitter på jobbet och är astrött. Sov 9 timmar i natt, men är helt slut efter igår.

Jobbade hela dagen, hann inte mer än hem och vända innan det var dags att åka iväg till Jossan och lämna Novas present jag och Lena köpt. Hann väl sitta 10 minuter där eller nåt, sen vidare till fotbollen.

Gick rätt bra i fotbollen trots förlusten, (nej, jag skriver inte vad vi förlorade med, de får ni läsa i invaladiesbloggen) fick spela i mål första 10 minutrarna av första halvlek. Resterande delen av matchen var jag utespelare pga halvskada på en tjej som då fick stå i mål istället för mig.
Kom hem och satte mig i soffan och däckade nästan där, men släpade mig in i duschen och sen tittade jag på Greys. Gick och la mig vid 23, försökte läsa men gick inte så bra. Sov väl kvart över.

Idag slutar jag kvart i sex, lång tid kvar kvar känns det som. Kommer däcka tidigt ikväll känner jag.

Jobbar hela helgen, så jag kan inte sova ut nån dag. PLUS att det är jobbfest imorrn. Tänkte gå på festen en stund, äta lite mat, sen hem och sova, börjar ju jobba klockan 6 på lördagen.

Synd att jag inte kan gå på Lenas examen, hade varit skoj. Den bruden är ju färdigutbildad nu på fredag! =)

Nej, återgå till arbetet kanske. Ska ju ut och träffa Peter på rasten.

Inga kommentarer: