onsdag, maj 23, 2007

*WOHO*

Jag trodde helt ärligt aldrig att du skulle göra det, för det var under stora protester du flyttade hit. Efter att vi bodde tillsammans har du blivit mer självständig, så trodde inte du skulle flytta för någon annans skull än din egen igen. Men, surprise surprise, jag hade fel. =)
Fast lite ledsen blir jag, det betyder att jag nog inte kommer träffa dig på flera år. Kommer ärligt talat att kännas konstigt.
Men det är lika bra, tror jag behöver komma bort från dig för att kunna släppa dig helt. Funkar ju inte att släppa dig när vi håller på som vi gör nu.
Jag är glad för din skull, vill bara att du ska vara lycklig!

Fick lönespec från eniro idag, *WOHO* är det enda jag har att säga!
Fick mer än vad jag trodde! Så jag kommer få ut lite mer än en vanlig lön med akassepengarna! Jag kan leva och börja betala av alla skulder jag har till mina föräldrar och syster! *happy happy happy* Plus att jag får skattepengar snart också. Kastera Bitch står överst på listan för dom pengarna, även om hon är lugnare i sitt löpande nu när hon fått två kompisar.
Sen blir det hål i öronen och efter det används skattepengarna till att betala av ännu mer på skulderna!

Det här kommer bli en bra månad!


Inga kommentarer: