måndag, maj 28, 2007

En lååång lista

(X) rökt en cigarett tyvärr
(X) rökt en cigarr provat nån gång sådär
( ) tagit en pris snus
(X) varit full nästan varje helg
(X) hånglat med någon av samma kön.
(X) snackat skit om någon händer titt som tätt
(X) varit kär oh ja
(X) haft sönder något med flit Som den vandal jag är
( ) plankat på tåget
(X) blivit dumpad Allt för många gånger
(X) dumpat någon Jo, typ 2-3 gånger bara
(X) varit i knytnävsslagsmål Bara med min syster som liten
(X) fått sparken Ja, en gång iaf.
(X) rymt hemifrån. Ett par gånger ja
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak Allt för ofta.
( ) blivit arresterad
(X) hånglat med en främling Senast i lördags
( ) gått på en blinddejt
(X) ljugit för en kompis Någon liten vit lögn
( ) varit kär i en lärare
(X) skolkat Halva gymnasiet
( ) sett någon dö Nej, men sett en död person
(X) är rädd för att titta på skräckfilm ensam Mardrömmar om jag kollar på sånt!
(X) haft sex med en internetkompis Många..
( ) varit i Kanada
( ) hälsat på Kungen
( ) hälsat på prinsessan Viktoria
(X) flugit flera gånger utomlands
( ) spytt i en bar Nej, men på en krogtoa
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) ätit surströmming Usch Nej!
( ) åkt snowboard.
( ) spelar tre eller flera instrument Räknas Triangel, pinnar och trummor?
(X) cyklat in i ett träd Joda, nån gång har det väl hänt.
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(X) varit otrogen tyvärr ja
(X) fått någon att vara otrogen med mig ja, ett par stycken, men jag tvingade ingen.
(X) haft sex med fler än tio personer Ehm.. ja, antal avslöjar jag inte.
( ) gett en uteliggare mer än 50 kr
(X) pratat i telefon i mer än sex timmar Har jag säkerligen gjort
(X) tagit smärtstillande Alvedon, Ipren osv.
(X) älskar eller saknar någon just nu Älskar min familj och mina vänner
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi Jag har varit tonåring och bott på landet!
(X) gjort en snöängel
(X) haft ett te-party Säkert nån gång med Barbies
(X) byggt ett sandslott
( ) gjort ett aktieklipp
(X) lekt uppklädd
(X) badat i en fontän Faktist! Efter seger i Krampen!
(X) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(X) fuskat när jag spelat spel Har väl hänt nån gång!
(X) varit ensam Mm, många gånger på olika sätt
(X) somnat i skolan/på jobbet Blir så när man börjar tidigt
( ) använt ett falskt id
(X) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(X) haft på mig min partners underkläder Ohja, en gång för att visa hur fula de var!
(X) rört en orm Bara döda sådana
(X) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
(X) blivit missförstådd
( ) tagit hand om en fågelunge
(X) vunnit en tävling Säkert nån gång, vunnit priser iaf!
( ) blivit avstängd från skolan
(X) varit i en bilolycka Snuddat en annan bil, ingen stor krock.
(X) haft kramp
(X) känt mig som en utstött Hela högstadiet
(X) ätit ett helt glasspaket på en natt Nej, men under en dag.
(X) hatat mitt utseende
(X) varit vittne till ett brott
(X) ifrågasatt mitt hjärta Varenda gång jag är kär.
(X) varit besatt av post-it lappar Man hade rätt tråkigt på transcom
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna Jag har bott på landet ju!
(X) varit vilse Både i livet och i en stad o en skog
(X) varit på andra sidan landet Andra sidan jordgubbslandet
(X) simmat i havet Simmat i många hav
(X) känt som om jag håller på att dö Hej panikångest
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) lekt polis och rånare
( ) sjungit karaoke
(X) betalat för mat med bara mynt
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) busringt
(X) fångat en snöflinga på tungan
( ) dykt djupare än 10 meter
(X) skrivit ett brev till tomten Nja, bara på nätet vad jag minns
(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(X) blåst bubblor
(X) gjort upp eld på en strand
(X) förstört en fest
(X) åkt rullskridskor
( ) fått en önskan uppfylld
( ) haft sex med en apa. Men vem har det egentligen!?
(X) drömt att jag kunnat flyga
(X) hoppat från en bro en liten sådan
( ) ätit hund/katt-mat
(X) gått mot rött
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) kysst en spegel Nej, men pussat
(X) sjungit i duschen
( ) drömt att jag haft sex med Britney Spears
(X) limmat fast min hand i något.
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(X) suttit på ett tak
(X) stannat uppe hela natten
(X) inte duschat på en vecka. Rekordet är väl två vecka eller så
(X) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet Bott på landet, gör man jämt där!
(X) klättrat i träd Bott i skogen typ.
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(X) puttat någon i vattnet med kläderna på
(X) blivit tillsagd av en främling att jag är het Många gånger!
( ) fångat en fisk och sen ätit den Nej, men fångat fiskar och gett katten
(X) fångat en fjäril
(X) skrattat så mycket att jag grät
(X) gråtit så mycket att jag skrattade
(X) fuskat på ett prov Mm, och inte gick de bättre för det!
( ) haft en Britney Spears-skiva
(X) glömt någons namn
(X) sovit naken
(X) gjort något olagligt
(X) kört för fort
(X) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(X) varit kär i en kille
(X) varit kär i en tjej
( ) lekt pyroman
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(X) ätit köttbullar med mos
(X) känt mig elak
(X) lyssnat på mora träsk Till och med sett en liten konsert!
(X) smakat på granbarr Bott i skogen, blir lätt så då.
(X) skogsvandrat Bott i skogen, blir lätt så då.
(X) badat naken
( ) lyckats välta julgranen
(X) fått en stöt Stängsel och sånt du vet.
(X) Gjort bort mig på fyllan någon gång Någon gång?? Några gånger.
( ) Gjort lumpen
(X) gråtit på bussen
(X) haft sex på offentlig plats
(X) pratat med en främling i mer än fem minuter
(X) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) mött Stig i ICA-reklamen
(X) dansat soldansen Dansat många danser, någon var säkert en soldans.
(X) stulit sprit
(X) varit på festival
( ) spytt på en katt
( ) Snortat C-Brus
(X) plågat smådjur Stampade på sniglar när jag var liten.
(X) sovit utomhus på fyllan Har väl hänt.
(X) cyklat omkull någon
( ) ätit mask
(X) vaknat upp i en annan stad än den man gick ut i
(X) drömt att jag gift mig med någon
(X) älskar du någon just nu Familj, vänner, katterna.

Inga kommentarer: