torsdag, maj 17, 2007

Härligt? så faan heller

Ungjävel, kunde jag slå dig så skulle jag!! *argh*

Jag kan förstå om du tar med mig hem och du har flickvän och sånt skit och sen inte vågar säga nåt. Fast sedan råka erkänna att "okej, jag har tjej, men säg de inte till nån att du var med hem.."
Men att inte ens våga gå ut genom samma port?! Ungjävel! Spela roll om någon av dina vänner ser?! "han jag bor med är lite konstig.." oj, han är konstig nog att påpeka att du hade en tjej med hem?? fan, skyll på något trovärdigt istället!

Jag vill inte ha dina pengar till taxi upp på stan, tur för dig att du inte hade några! Då hade jag känt mig ännu billigare..
Jag fick ju inte ut ett skit av det hela! Men för dig tog de ju 4 sekunder! *argh argh argh*

De här är nog första gången på flera år som jag känner mig utnyttjad.. Va fan, jag fick ju inte ut nåt av de hela..

"härligt"? så faan heller..
Kompensation krävs!!!

Inga kommentarer: