tisdag, maj 15, 2007

Onödigt vetande

Då har jag skrivit över 600 inlägg i den här bloggen. Onödigt vetande.

Spelade första matchen med Invaladies idag, vi förlorade. Det var inte så helt oväntat då det bara dök upp 5 personer idag, med mig inkluderat, så jag fick spela trots att jag är hostig. Det kändes kan jag säga, hur jävla jobbigt som helst.

Vi skulle fått jämnare siffror om vi hade varit flera, det är jag övertygad om! Så bra var dom faktist inte, många slarv- och turmål. Men men, dom hamnar säkert i botten med oss, då får vi revansch nästa gång!

Ännu jobbigare lär det ha varit för de 4 stackars brudarna i Invaladies ute på plan som kämpade och kämpade tills dom inte orkade mer. En STOR eloge till dem!

Är bara besviken på att fler inte hörde av sig om de kunde komma eller inte, men men det blir säkert bättre till nästa match på torsdag nästa vecka.
Då får vi verkligen hoppas att det är lite fler som dyker upp, vet ju en eller två iaf. Och då är vi ju 7 stycken, ett helt lag.. *woho* =P

Inga kommentarer: