torsdag, maj 10, 2007

Schlagerkväll?

Det blev inte att jag köpte mjölk, jag köpte sockerdricka istället. Bra spenderade sista pengar.
Mamma var förbi här när hon slutade jobba, med glass och halstabletter, världens bästa mamma!
Annars har jag väl mest spenderat dagen med att sova, titta på tv, äta isbitar, dricka sockerdricka och hosta ihjäl mig.
Inte så vidare värst spännande va?

Och Jenny, jag dricker ofta mjölk! Det är ju hur gott som helst! Oftast har jag köpt ny på måndagen och sen hunnit dricka upp den till helgen (är ju oftast då du är här så =)) Så kan vara därför du inte sett någon i min kyl, eller så kan det vara att du inte kollat efter det jämt. =P

Mjölk är inte så gott för halsen, blir så slemmigt då, glass är mycket bättre!

Förresten så har jag fått svar på annonsen på blocket, får ringa personen när jag har min röst tillbaka, eller så skickar jag ett sms nu kanske.
När man talar om trollen så har jag fått svar på mitt mail, personen skickar sms när den vill komma över och kolla på kissarna. Får hoppas hen vill ha dem!

För övrigt kommer de överrens okej nu kissarna. Sover till och med i samma rum, men fräser om de andra kommer för nära. Bitch tröttnade väl på att vara själv i sovrummet.

Nej, återgå till halstabletterna och soffan nu.

Schlagerkväll i helgen någon? Räknar med att vara frisk till på lördag så! =)


2 kommentarer:

Il grande chef sa...

Your blog is very interesting!
Bye bye

Anonym sa...

Vad spännande med katterna. Gick ju rätt fort också. Jag håller tummarna! Schlager låter skoj.. :D