måndag, maj 07, 2007

Uppdatering

Idag har jag sovit i stort sett hela dagen, eller bokstavligt talat hela dagen. Helt sjukt.

Var ute en sväng i helgen trots att jag jobbade, var riktigt trevligt faktist.
Går okej med katterna, Bitch vågar sig ut ur sovrummet ibland för att äta, gå på lådan eller helt enkelt spana. Men jag kommer ändå inte behålla de två extra jag har. Får väl försöka lösa det på något sätt, dumt att två helt friska och livliga katter ska avlivas.

Så, nu har jag diskat bort all disk också. Se om jag vågar ta fram dammsugaren imorrn utan att jag skrämmer ihjäl något av de små liven som bor här.

Vill träna nån dag här snart med. Har ju mitt "prova på kort", måste prova på allt då ju.


Sådär hanna panna, är du nöjd med min uppdatering? =P

Kanske skrive rmer senare.


Inga kommentarer: