fredag, maj 11, 2007

Tvätt, dusch och fotboll

Har varit lite mer i farten idag än vad jag varit tidigare dagar. Jag har tvättat, duschat och sen var jag iväg och kollade på lite division 4 fotboll på kvällen, riktigt rolig match!

Enda anledningen till att jag var på matchen var att jag kände folk i båda lagen, var kul att se faktist! Får kolla igen när dom spelar i latorp. =P
Dock så är jag ganska väldigt kall nu, iskallt att stå still och bara titta på. Glömde mina vantar hemma, men hittade en filt i bilen, så det vägde väl upp lite.
Men är som sagt ganska iskall nu trots att jag varit inomhus i över en timme. Men det ordnar säkert upp sig snart.

Tänkte försöka jobba mina timmar imorrn, är ju trots allt ledig söndag och måndag sen. Får se när jag vaknar om det känns bra helt enkelt. Annars ska jag åka förbi hos peter och hämta hem min alkohol tänkte jag. Om den finns kvar. =) Imorrn kväll blir det Eurovision för hela slanten med Jenny och Lena! Ska bli riktigt trevligt.

Nej, ska sätta mig i soffan under en filt så kanske jag tinar upp och min huvudvärk kanske ger sig. (Man kan ju alltid hoppas)

PÖSS

Inga kommentarer: