måndag, maj 21, 2007

Jobbig dag.

Lång och jobbig dag på jobbet.

Jobbat 8-16.15 idag, och det har ringt som sjutton idag. 8.05 hade vi ca 50 i kö, och det har varit lugnt ett tag, men har haft 30 i kö halva dagen kändes det som. Trots de beviljade dom ledigheter imorse. Jisses.
Sen fick jag höra från konstiga människor att jag var sjuk i huvudet och att jag stavade fel med flit bara så vi kunde få in mer pengar. Jag hann aldrig säga att jag kunde kreditera det, eftersom han spottade och svor i örat för att sen kasta på luren.
Men de är lugnt, jag har varit med om 1000 gånger värre människor på viasat.

Ledig dag imorgon, ska bli skönt. Ska "springa" Vårruset på kvällen, får väl se hur det går.
Sen är de match på torsdag, får hoppas de dyker upp fler så vi kan ge dem en match. Jygge ska ju komma o kolla, så då måste vi ju spela bra! Och ja, jag vet att jag skrivit de förr, men jag kan skriva de igen.

Och ja Lena, de är ditt fel att vi ska gå ut på lördag, och nej du kan inte banga! Ditt fel alltihop. =P

Nu ska jag återgå till tvn tror jag, är rätt så trött så de lutar åt att de blir en tidig kväll.


Inga kommentarer: