söndag, maj 20, 2007

Ute igår

Var ute igår trots jobb idag, som tur är så började jag ju 10.45 idag. Jag är måttligt pigg just nu kan jag ju säga. Har nästan somnat sittande här, tur att de finns en gård man kan gå ut på och bli lite piggare.

Hade riktigt skoj igår, jäklades med Anders hela kvällen!
Även Peter kom ut vid tolv tiden, för ovanlighetens skull!
Jag spenderade kvällen med att heta Anna och vara särbo med en kille som jobbade just igår kväll.
Blir lätt så när man försöker bli av med efterhängsna beundrare!
Dansade en hel del, och drack både öl, cider och drinkar. Ja, jag köpte inte själv, men jag smakade av Jygge hela kvällen. Jag lovar att bjuda igen! =P
Smsade en del med Lena också som partajade på eget håll den här gången.

Slapp ju sitta hemma iaf! Trots att jag hade fått på mig mysbyxorna. =P

Idag blir det passivt efter jobbet, åka till mor och far och hämta matlådor kanske. Får väl se vad de blir av det hela, kanske åker hem och gör något av det jag har.

Det är en timme och en kvart kvar på dagen och min mage kurrar som jag vet inte vad.

Nej, ska väl återgå till arbetet en stund nu. Så jag slipper tänka på att jag är hungrig. =P

Inga kommentarer: