tisdag, maj 01, 2007

Ellas helkväll

Blev en helkväll igår igen. Fast värre den här gången.

Var full som ett ägg, och lyckades med konststycket att hångla med någon jag inte ville ha (inget ovänligt där), lyckades tappa bort mitt leg (inget ovanligt där heller).
Minns faktist inte riktigt vilken väg jag cyklade hem, vet bara att jag cyklade hem efter att ha delat en pizza med Peter på grillis. Men men, hem kom jag och nu är mina byxor riktigt jävla skitiga. Fråga mig inte hur byxorna blev skitiga, men rejält skitiga är de.

Ja, det var väl ännu en vanlig kväll ute för Ella. Lyckades med konststycket att radera alla mina sms som jag sparat i inkorgen. Ett par år gamla som var fina. Men men, får förhoppningsvis nya och finare.

Råkade visst skicka en massa sms också, smart Ella, väldigt smart. Äh, skitsamma.

Och där fick jag sms med en fråga jag inte ville ha. För det betyder att han såg mig hångla med L igår. Något som jag inte ens ville, men kände mig lite tvungen eftersom han gav mig cider. Ja, jag var asfull, det skrev jag ju i början! =P

I morgon blir det att ringa Strömpis och fråga efter mitt leg. Fan.

Jadu Lena, ska vi dra till Strumpans specialaffär nästa gång istället? ;) Blir nog lugnare då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, märkte aldrig att det var så illa. men å andra sidan såg jag ju knappt dig på hela kvällen så... Känner mig lite medskyldig till allt knas.