söndag, maj 20, 2007

Matlådor

Jag åkte ut till mor och far för att hämta matlådor, men blev kvar där ett par timmar.

Åkte direkt hem till dem efter jobbet, väl där fick jag mat! Stek och potatis, otroligt gott och jag åt hur mycket som helst! Fick med mig matlåda från det, plus två matlådor med spagetti och köttfärsröra. Slipper jag laga mat i veckan! Fick även med mig lite korv och massa köttfärs hem. Sen fick jag deras värdekuponger på ica så jag kunde handla bröd och mat! Glömde köpa smör, så det ska jag fixa imorrn med den sista kupongen.

Var där ute till klockan 18 och bara tog det lugnt. Behövdes kan jag säga! Somnade på en madrass i solen, riktigt skönt.

Nu är jag hemma och är ganska så trött. Blir lätt det när man varit ute till sent och sen ska upp vid 9 och jobba på morgonen. Men men.
Lena har tydligen lovat Jygge att vi ska gå ut nästa helg också, bra Lena. =P
Och Jygge har lovat att komma och kolla på vår match på torsdag, får hoppas att vi spelar bra då! =)

Nej, nu ska jag vara en tråkmåns och gå o lägga mig o läsa, börjar ju jobba klockan 8 imorrn. =/


1 kommentar:

Anonym sa...

så gÿrgen kommer, hmm det var ju ett av kraven för att vi skulle gå ut på lördag. Nu kan jag ju inte banga längre ju...