söndag, maj 13, 2007

Förlåt syster

Hade riktigt trevligt igår, även om jag råkade spendera lite pengar som inte var mina! (förlåt syster!)

Började med att titta på schlager här hos mig, jag, Jenny och Lena. Slutade med att jag och Lena drog ut på frimis sen och kollade på röstningen och såg hur dåligt de gick för sverige. Men lika glada för det var vi! Sen gick vi ut och dansade och drack o allt sånt man gör på krogen. =P
Träffade på ett par närkes kilare som jag hängde med efter att Lena gick hem. Tror vi var kvar till det stängde, sen blev det efterfest hos en kille (minns inte namnet, kan ha varit thomas). Sen hemma vid typ 4 tiden eller nåt, somnade runt 6. Riktigt roligt faktist!

Det enda jag har att säga är dock, Alkolås på mobilen! Det funkar inte att ha med sig den när man går ut, jag skickar ALLTID massa dumma sms, eller ringer knäppa samtal. Jag förstår inte själv varför, verkar alltid vara en bra idé just då. =P Sen får man ju ångra sig dagen efter, likaså idag.
Men det jag ångrar idag är att jag inte åkte dit istället för hem...
Kommer säkerligen fler gånger så jag är inte orolig, men det känns ju lite dumt ändå att säga att man kommer dit och sen skickar sms ett par minuter senare skriver och "jag har ångrat mig". Trots att jag inte hade gjort det.. Ja, it don´t make any sense, men vad gör man?

Inga kommentarer: