måndag, maj 14, 2007

Catfight

Inte gjort så mycket idag.

Vaknade halv sex imorse och trodde helvetet hade brutit löst, men det visade sig vara Tango och Salsa som slogs så pälsen yrde. Bitch låg hos mig så hon var int einblandad. Det var likadant igår, prick halv sex slogs de som fan så jag fick gå upp och sära på dem.
Frågan är om dom trivs så bra ihop längre eller om dom bara gör upp på morgonen. Dom låg ju i samma soffa ikväll så, får väl se imorrnbitti om det är samma visa.

Annars har det varit en lugn dag, ätit mat och sovit, varit iväg o förnyat recept på mina p-piller. Som sagt, otroligt lugn dag.

Imorrn är det tillbaks till jobbet igen, men det är en kort dag 7-45 till 11. Har ju fotboll på kvällen, funderar på om jag ska spela trots hostan. Well, de märks imorrn.

Nu ska jag fortsätta titta på Outsiders.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag sagt förut, jag tror det är en oerhört stor omställning för dem att få flytta och att de troligen inte mår så bra av det som man kanske trodde de skulle göra när de ändå flyttade tillsammans. Krakarna, hoppas det löser sig för dem snart så de kan finna lite lugn och ro igen.

Anonym sa...

vore nog bra om du kom på fotbollen, hitills är vi bara 4st som kommer... =S ... det ser liite illa ut!