torsdag, maj 10, 2007

Rejält sjuk

Då var jag rejält sjuk då.

Snorig som fan, kan knappt prata och hostar så fort jag småskrattar.

DET ÄR INTE KUL ATT VARA SJUK! Än mindre kul är det att ringa jobbet varje dag och meddela att jag är sjuk när jag knappt kan prata. *suck*

Och jaa, jag vet att jag är dålig på att uppdatera i min blogg. Men just nu är jag sjuk och då händer inte så mycket spännande, men jag kan ju uppdatera er om sjukdomsförloppet om ni gärna vill höra det. Eller kanske inte. Jag vet inte, har väl inte så mycket att skriva nu för tiden kanske. Händer inte så värst mycket.
Blir schlager i helgen, sen om det blir själv eller med någon det vet jag inte, beror på hur jag mår. Tror ju inte jag kommer kunna jobba på resten av den här veckan, och jag som satt in mig att jobba extra på lördag. Så smart!

Nej, ska försöka orka ta mig ner till affären och köpa mjölk för mina sista pengar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varje gång du skriver att du ska köpa mjölk (det har hänt ett par ggr förut) så får jag en smärre chock. Jag kan omöjligt ta till mig att du dricker mjölk. För mig är du en inte-dricka-mjölk-typ. Har nog aldrig sett mjölk i din kyl heller. Det går inte in i mitt huvud.