lördag, augusti 18, 2007

22.30

Sitter just nu på jobbet, ska jobba ända till 22.30. Men efter det funderar jag på om jag ska orka gå ut på krogen och träffa på grabbarna, åker ju taxi till Närkes Kil isf. Vet inte än, vi får se senare. Måste ju se till att bli bjuden på alkohol där då isf, risken finns att det blir en dyr kväll.

Kändes riktigt ensamt igår, fast jag skickade bara desperata sms till en person och jag bad om ursäkt för dem 5 minuter senare. Tur att han har förståelse för en desperat flicka. =) Sov själv ändå, var riktigt skönt trots allt. Speciellt att vakna imorse av att vovven gnydde och ville gå ut.
Sov en stund på dagen också. Riktigt skön dag, förutom att jag jobbar då. Imorrn blir det en passiv dag, ska hänga i Kil hela dagen tänkte jag. Så får kissekatterna hemma klara sig till måndag förmiddag när jag har 4 timmars paus på jobbet.

Nej, återgå till jobbet och fundera på om jag vill gå ut..

Inga kommentarer: