tisdag, augusti 14, 2007

Enad front

Tack alla mina vänner för att ni finns. För att ni är olika, med olika åsikter och för att ni accepterar mig för den jag är och för mina åsikter.

Tack för att jag med er kan föra en disskusion och ändå känna mig omtyckt och inte bli nerklankad för att jag inte alltid tänker som er. Tack vänner för att jag får vara jag.

Tack alla vänner för att ni väljer att vara vid min sida, att stötta mig i det jag gör och ger mig ork att fortsätta när vägen är mörk. Att ni ser till mitt bästa och inte dömer när ni tycker jag handlar fel utan istället ifrågasätter och hjälper till.

I enad front ska vi gå mot alla hinder i världen. Tillsammans är vi starka och vi kommer att lyckas med vad helst vi tar oss för. Så länge vi har någon vid vår sida.

Man, kvinna, svart, vit, fattig, rik och oavsett sexuell läggning . Jag gillar er Alla, utan er vore jag inte nått.

Inga kommentarer: