söndag, augusti 05, 2007

Vill ha!

Shopping igår med Jenny, köpte 2 par skor och ett linne, tycker inte om när dom rear ut saker sådär. I själva verket älskar jag det! =P

Senare på kvällen hamnade jag i Fjugesta på gropafesten där jag halsade ren sprit utanför, och på den privata efterfesten! =) Lyckades även med konststycket att tappa två örhängen när jag var och kissade i skogen, bra jobbat Ella.

Träffade även på D där, som jag sedan även fick sova hos! Riktigt mysigt, lyssnade på musik och pratade och lite annat. =P Riktigt mysigt som sagt, kändes dock skumt när jag åkte därifrån. Vet inte riktigt vad det var, han kändes konstig.

Ville inte riktigt åka, men hade ju inte direkt något val eftersom brudarna här hemma varit ensamma rätt länge. Dessutom tror jag han ville bli av med mig/oss, vi hade ju hängt där hela dagen.

Nu är jag confused confused confused. Eller det är jag kanske inte, för jag tror jag vet hur de här kommer bli tyvärr. Ett sätt jag har sett förr, som jag inte vill se igen.
Jag vet nog dock vad jag vill för första gången på hur länge som helst. Tolka det som ni vill..

Inga kommentarer: