söndag, augusti 19, 2007

36

Fick veta att om man får förlängt på nummerupplys så har man v.36 ledigt, om jag nu förstått allting rätt. Vilket jag kanske inte har. =P
Har nog mer eller mindre bestämt vad jag vill göra då OM jag har ledigt. Jag ska vila upp mig för hela slanten. Får jag inte fortsatt, ja då gör jag det ändå.
Skriver mer när jag vet allting säkert.

Tror dock inte jag vill vara kvar som 100% timmis då, ska väl prata med dem om att gå ner i tid isf. Ska se om jag får vara kvar först eller inte innan jag pratar med dem om det.

Sista dagen snart till ända här ute på landet, imorrn bär det in till stan och 3 katter igen. Får se hur det ser ut hemma nu då jag inte var hemma alls idag. *hua*

Nej, ska ta ut vovven på kvällspinken och sen borsta gaddarna. Sen ska jag nog krypa till sängs..

Inga kommentarer: