lördag, augusti 25, 2007

Pgs

Gissa om jag tvärdäckade i sängen igår. Satt på PGs i 9 timmar, med en halvtimmes lunch. Skulle varit en timmes lunch men vi tog mindre för att bli klar tidigare. Vi blev inte klara tidigare. *pust* Men vi höll bara på mellan 8 och 13 idag, inkl packning av kläder och sånt vi får låna från dem och bokning av vandrarhem.
Sen var det bara köpa med mat och sen hem och försöka sova en stund, jag lyckades slumra i typ 30 minuter. Så ikväll är jag TRÖTT!
Skönt det ska bli att ta det lugnt och inte umgås med någon alls ikväll.
Kommer ju få umgås med ett helt läggarlag och mina vaktkompisar i flera nätter nästa vecka så det både räcker och blir över.

Är lite nervös för att stå mitt i trafiken helt själv faktist, har ju det yttersta ansvaret för att ingen blir påkörd eller krockar liksom. Plus att man ska börja första passet mitt i natten, kanske hade varit enklare att stå med flagga istället för lampa och signalera. Men det ska nog gå bra. Får hoppas på att det inte är så mycket trafik på den vägen just då. Blir iaf finfina pengar för den nattetiden, plus traktamente. Kan jag kanske shoppa lite extra. =P

Nej, jobba sista 10 minutrarna nu och sen åka hem och sätta mig vid tvn.

Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer gå galant! ... de skulle ju aldrig släppa iväg dig om de inte trodde att du skulle klara av det.