söndag, augusti 05, 2007

Lugn, lögn och kaos

Jag har ett totalt inre lugn när det gäller vissa saker, och totalt inre kaos när det gäller andra.
Kaoset innehåller bland annat jobbet, jag trivs väl inte så bra med det kanske. Jag är glad att sommarviket tar slut och att jag bara bli 100% timmis sen, brukar kunna vara rätt överkomliga tider då, eller iaf så hoppas jag det. Jag måste sluta säga att jag trivs så bra med det när jag egentligen inte gör det, jag ljuger ju knappt om något annat så varför ska jag ljuga om det. Men jag vet precis vad jag kommer säga nästa gång någon frågar; "Jo, jag trivs JÄTTEbra!" Lögn lögn lögn.

Inre lugnet består av en del få saker, att veta att jag har helt underbara vänner och familj är en. Sen vill jag nog inte gå in närmre på vad lugnet innehåller. Vissa personer gör mig lugna och trygga, riktigt längesen jag kände så faktist.

Inga kommentarer: