söndag, augusti 12, 2007

Kan katten gå vilse?

Det är inte alla som sätter sig på bussen och åker till Fjugesta mitt i natten, trots att de inte bor där. Well, det gjorde jag. Ett ganska bra initiativ om jag får säga det själv.

Hade det för övrigt riktigt kul igår, trodde inte jag drack så mycket men var fullare än vad jag trodde. Var ett helt gäng av oss som hamnade på strömpis, satt där vid ett bord och pratade hela kvällen typ. Asskönt! Sen fick jag ett ryck och drog till en buss vid ett efter att jag försäkrat mig om sovplats i Fjugesta, och att även sovplatsen ville att jag skulle komma dit. Fick skjuts hem idag, riktigt snällt må jag säga.

Idag har jag mest bara sovit och ätit chips, snart ska jag gå ner o köpa pizza tänkte jag. Får se när jag orkar det.


Ny googling förresten;
kan katten gå vilse i skogen?
jo, det kan det säkert..

Inga kommentarer: