lördag, augusti 25, 2007

Jobb..

Jo, som alla förstod av igår så har jag faktiskt ett nytt jobb redan innan jag slutat mitt gamla. Bättre betalt, men kommer få ligga ute ibland.
Jag ska jobba som signalvakt på vägarbeten, se till så att trafiken flyter på bra förbi arbetsplatsen. Alltså, reglerea trafiken förbi..
Så bli inte förvånad om du ser någon rödhårig brutta i knallgula kläder vid ett vägarbete, det kan vara jag! =)

På tisdag eftermiddag drar jag till Stockholm och blir kvar där till fredag förmiddag. Ska bli riktigt roligt att prova på något nytt. Tack Daniel för att du tipsade om det! =P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis till nya jobbet ! Vad cool du ska bli i neonkläder :-) !

Ella sa...

Tack! Cool vet jag väl inte om jag kommer bli i neonkläder plus en för stor vaktväst.. =P

Anonym sa...

Vi ska dansa i neon.. daddaadadaaa.. :P

Milliz sa...

Kul, Grattis till nya jobbet!!!