tisdag, augusti 21, 2007

Ärlighet varar längst

Rastlös som fan men har inget att göra, kanske skulle städa lite. Kunde verkligen behövas. Kanske gå ner och kolla tvättid, det behövs det med..

Någonting har förändrats, jag vet inte vad. Men på vissa sätt blir det ändå uppenbart, trots att det kanske inte skulle vara det.
Kryptisk som vanligt.

Ärlighet varar längst..


Full fart i helgen, jobbar hela helgen, även om jag sett till att få lite kortare pass. Jag borde ju jobba som satan, men jag orkar inte det just nu. Ser bara slutet på det hela och kastar bort timmar hej vilt. Men jag får ju pengar denna månad och nästa månad från eniro så, får se till att spara.
På fredag ska jag och Lena hem till Cattis på lite avskedspartaj när jag slutat vid 20.30. Hon ska ju börja plugga i Göteborg, askul för henne!

Nej, ska gå ner och kika tvättid nu..

PUSS

Inga kommentarer: