torsdag, augusti 23, 2007

Klassfest

Nu har jag fått ett vykort hem från klassfest.com där de skriver att de nu är 10 år sen jag slutade 9d (tack för påminnelsen) och att de nu inbjuder till klassfest för oss som slutade nian för 10 år sen.

Det vete fan om jag vill gå på klassfest med en klass där jag inte kände mig välkommen, med en klass där jag spenderade rasterna med att läsa "Sagan om Isfolket" serien, med en klass där jag bara dög som kompis när någon annan var sjuk, med en klass som jag bara gillade någon enstaka person i.
I DON`T THINK SO!

(Men jag kan inte hjälpa att jag är nyfiken på vad som hänt med en del),
Men sånt kan man ju luska reda på egen hand. Vi får se vad jag bestämmer mig för..

1 kommentar:

Lena o Jacob sa...

det är sånt man har google till... HAr förövrigt samma funderingar som du. Vad 17 ska man umgås med dem för igen, bara för man råkade bli ihoptussad i samma klass för 13 år sedan.