tisdag, augusti 07, 2007

Min stackars näsa

Idag har lyckats med konststycket att bränna upp min stackars näsa litegrann. Blir lätt så när man är ute i solen och sitter och pratar med en kompis rätt länge, får smörja in mig ordentligt sen. Men så har jag även fått en fin brun färg såhär i slutet på sommaren! Det var så dags!
Har faktist tänkt lite på er stackare som jobbat, men inte så mycket. ;)

Nu är det dags att laga mat och sen ska jag hålla mig inne resten av dagen, om de inte kommer några andra bra förslag förstås.

Nej, dags att lägga ner spagettin i vattnet.

Må gott i värmen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med sol! Det slog mig förut att jag är så jäkla smart att jag spenderar två soliga härliga dagar svettandes iförd målarkläder. Varför tänkte jag inte på att ta det en dag när det var lite sämre väder? Nåja, resultatet blev ju bra. Färg på väggarna istället för mig.

Nu ska jag bannemig öppna mitt vin, provar Casillero del Diablo (vita) den här gången, och fira att det blev så bra. När tar vi våra drinkar? Måste ju inviga nya skorna som du ska ha pengar för.

Anonym sa...

Har banne mig oxå fått lite färg. =)