lördag, augusti 11, 2007

Bättre

Känns bättre idag av olika anledningar. Bara hoppas dom anledningarna håller i sig. Nej, inget som hänt, bara en attitydförändring hos mig själv. Eller så beror det på att jag ska partaja ikväll med Lena o ev Jörgen, och jag vet att roliga personer kanske ska ut. Ska övertala den andra parten bara, men han är aldrig omöjlig.

Var populär i natt, när jag vaknade första gången vid 6 imorse hade jag fått 2 sms från två olika personer. Jag vet vad en av dom ville, men inte riktigt vad den andra hade på hjärtat. Skickade svar och frågade. När jag vaknade igen vid 9 insåg jag hur bra jag var på att stava när jag är trött, typ inte alls. Men han ville bara höra om jag hade några vuxna saker att säga då. Jaa, jag är lika frågande som er.
Okej, nu vet jag vad den andra ville..

Idag funkar det helt okej på jobbet, vissa saker jag ser fram emot gör att jag idag kan stå ut, sen att jag ska ha 3 dagar ledigt efter detta spelar in en hel del.

Inga kommentarer: