torsdag, augusti 09, 2007

Samma känslor

Jag börjar få samma känslor på det här jobbet som jag fick på transcom, telefonjobb är nog inget för mig. Ska skriva högskoleprovet i höst, och efter de har jag lite planer. Vill inte riktigt gå in på vad de är än, men det kommer i sinom tid.
Ska väl dra ett mail till min coach när hon kommer tillbaka från semestern om hur allting känns, se om det finns någon lösning.

Tack ni som peppat mig idag till att stå ut! Ni är guld värda! (Eller silver, eftersom jag tycker de är finare!)

Hängde med Helena en liten stund idag också, så fort vi började prata om en viss grej så rodnade jag! Har inte rodnat för en persons skull på typ ett år!
Hon läser mig som en öppen bok den damen, och ibland känner jag henne bättre än vad hon själv gör. ;)

Har lyckats fixa till mig ledigt på söndag, jag vill gå ut på lördag! Någon som vill med?

1 kommentar:

Anonym sa...

*hoppar studdsar och viftar med handen* Jag, Jag, Jag vill!

Trist med jobbet, men du ska ju inte göra nått du inte trivs med såklar!