torsdag, augusti 02, 2007

Personlighet.

Sitter och glor på Las Vegas efter mitt Sex and the City maraton.

Är det verkligen meningen att man ska se ut som tjejerna i Las Vegas? Så smala att man kan räkna revbenen, så smala att dom ser helt anorektiska ut, så smala att det ser ut som om dom har kycklingben? Ska man även ha helt silikonfyllda bröst och läppar så det ser helt onaturligt ut för att vara snygg?
Är det verkligen idealet för att man ska se attraktiv ut? Är det verkligen snyggt?
Finns det verkligen någon som VILL se ut så?

Jag har mina komplex, jag är inte världens smalaste. Men jag skulle aldrig vilja se ut som dem, pinnsmala och vare sig några snygga bröst eller snygg rumpa. Jag är hellre naturligt snygg (borträknat smink ibland då), och om någon inte tycker det, synd för den då. Jag kan gå ut på krogen utan smink, jag vågar visa mig i mys/träningsbrallor när jag går till affären, deal with it!

Jag hoppas på att någon dag kan någon uppskatta mig för den jag är och hur jag ser ut, trots att man inte kan räkna mina revben eller klämma på mina sprängfyllda silikontuttar.

Hellre en personlighet än ett sjukt ideal!

Inga kommentarer: