måndag, augusti 13, 2007

Startar ett nytt liv.

Nu har jag ägnat typ hela kvällen åt att rensa i mina garderober. Har rensat två och min byrå, så nu är de bara två kvar att ordna med sen är jag klar. Har hittills kastat ner 3 påsar med kläder i källaren, jag var stenhård den här gången och kastade ut allt jag VET att jag inte kommer använda.

Känns som jag rensar ut ett gammalt liv. På sätt och vis gör jag väl det, har definitivt inte samma stil på kläder som jag hade för ett par år sen. Mycket att skänka bort blir det. Nu blir det att jag rensar ur allt, känns som jag släpper det gamla på allvar nu. Jag har väl mer eller mindre insett att jag har en framtid, att jag inte är fast i det förflutna, att jag kan bryta gamla vanor. Jag SKA bryta gamla ohälsosamma vanor, förhoppningsvis när det gäller allt. Måste göra det för att komma någon vart!

Nu gäller det bara att skänka bort kläderna också....

Inga kommentarer: