onsdag, augusti 08, 2007

Shopping!!

Shoppingdag!

Var lugn på förmiddagen, satt och glodde på Sex and the City och orkade inte röra mig pga värmen. Sen fick jag så tråkigt att jag drog upp på stan en sväng och höll på att svettas ihjäl på bussen upp, verkar som den saknade vettig luftkonditionering. Dett fullkomligt rann om mig när jag klev av.

Men jag är glad att jag åkte upp. Köpte 4 par örhängen och ett mobilsmycke för endast 81,50kr, skulle utan rea ha gått på över 200 spänn! I love! Jag älskar speciellt att dom hade kvar dom fina rosa jag tappade, trodde dom skulle vara slut vid de här laget!
Sen köpte jag en asfin skjorta! Har hört att sånt ska vara snyggt. ;) Alla andra jag har hemma är så stela i tyget, den här var lite lösare och satt som ett smäck! Nästan så jag funderar på att köpa en till i en annan färg!

När jag kom hem fick jag ett sms om att mina kläder som jag beställt från H&M hade kommit, så jag gick ner o hämtade dem. Hör och häpna, ALLA satt asbra! Till och med vinterjackan som jag var osäker på, så that´s a keeper! Riktig lyckodag när det kommer till shopping! Sen har jag ju två par nya skor sen min och Jennys shoppingtur, så nu vill jag snart ut och visa upp allt fint jag köpt!

Höll dock på att glömma min favvotröja i ett omklädningsrum på lindex, som tur var kom jag på den precis när jag gått ur affären. Jag skulle glömma mitt huvud om de inte satt fast på mina axlar.

Har sedan fixat min köttfärsröra för att jag var så inspirerad! Blev lika god som vanligt!
Han även med att träffa Helena i typ 5 minuter också.

Nej, nu är de "Girls of the Playboy mansion" på tv, dags att glo på de!

PUSS

Inga kommentarer: