söndag, augusti 26, 2007

Lista jag snodde från Jenny

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Mattias hörde av sig!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Helena i telefon och ställde en gryta med vatten på spisen
Det sista du sa högt? ? "Det gör vi.. hej då"
Det senaste någon sa till dig: "Vi hörs sen.. hej då"
Vad har du druckit idag? Bara vatten än så länge
Vad var det senaste du åt? Godis
Vad var det senaste du köpte? Frukost och godis i förmiddags
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ljust träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu? Lite sol, lite moln och lite blåst.
Godaste glassmaken?
blåbär, melon, jordgubb, choklad,
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men attraktion vid första
Sover du tungt? Ibland
Drömmer du mardrömmar? Det händer
Trivs du med ditt jobb? Är ju bokstavligt talat mellan två jobb så.
Favoritklädsel? Beror på om jag går hemma eller ska ut nånstans.
Favoritlåt just nu? Lucky twice - Lucky lucky
Vad ser du om du tittar till höger?
En bokhylla med massa böcker
Vad gör dig glad just nu? Att jag har ett nytt jobb!
Vad ska du göra härnäst? Laga mat
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Trött, hungrig, upprymd

Favoritgodis? Choklad och surisar
Kläder just nu? Svarta träningsbrallor, randigt linne och underkläder
Sommarplaner? Resa
Hur många kuddar sover du med? En eller tre
Spelar du ngt instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Kärlek, vänner, familj, och mina djur
Är du kittlig? Mjo, de är jag väl
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Tvestjärtar, kackerlackor
Stökigt el välstädat? Välstädat även fast det sällan är det hemma.
Längtar du mest efter just nu? Att resa bort

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina silvriga ballerinas
Vad gör du? Just nu bloggar, annars jobbar på eniro och sen på PGs
När drack du sprit senast?
i fredags, två breezer
Har du lugg? Snedlugg
Fest eller slacking? Partyprinsessa all over
Gillar du sport? Jo, att titta på mest..
Vill du ha barn? Jo någon gång ska jag väl det
Vilka språk kan du? Svenska och engelska
Borde man röka på pubar? Nej, definitivt inte
Är du stolt över ditt liv? Nja, på en del delar, inte på andra.
Vilken låt lyssnade du på senast? Glider - Kent
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Stockholm
Har du ngt djur? Ja, fyra katter,
en i närkes kil och tre här
Har du några trummor?
Varför skulle jag?
Tittar du mkt på tv? Jepp
Har du varit med i lokaltidningen? Jadå, tilloch med på lokaltv.
Vad kostar det du har på dig?
Vet inte, linnet 60kr, byxorna fick jag, resten vet jag inte.
Vilken färg har dina väggar? Det beror på i vilket rum du menar..
Vad gör du när du inte kan sova? Läser, kollar tv eller klappar katter
Har du duschat idag? Nej, men ska väl.
Vad gör du om ett år? Inte en aning, planerar inte så långt fram.
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja det brukar jag, ibland stämmer de.
Brukar du svära mkt? Kan bli rätt mycket.
Bästa fikat? En bit blåbärspaj eller kladdkaka med iskall cola till
Det dyraste du äger?
Svårt att säga, bilen kanske.
Favoritpålägg? Leverpastej och smörgåsgurka eller ost
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta
Vad lyssnar du på just nu? Tvns ljud
Vad åt du senast?
Makaroner och smörgås
Hårfärg? Rödhårig
Favoritmånad? Maj, juni, juli
Favoritdag? Fredag och lördag
Choklad eller vanilj? Choklad
Vad har du för färg på tandborsten? Rosa

Inga kommentarer: