måndag, augusti 13, 2007

Only time

Lugn dag idag. Vaknade vid 9 av att min granne spelade dålig musik på väldigt hög volym. Men somnade om och sov nån timme till. Sen åkte jag och tankade och åkte ut till föräldrar och hängde där fram till halv fyra eller nåt. De åker ju till Skottland ikväll så jag ville träffa dem lite innan de åker.

Sen åkte jag hem och köpte med mig lite mat eftersom jag inte orkade laga idag, åt upp det, tittade lite på tv och nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka städa eller inte. Kommer nog ta tag i det när solen gått ner lite mer, blir så hysteriskt varmt annars.

Råkade tala om för mamma igår att jag varit i Fjugesta, och hon skvallrade till pappa som höll ett litet förhör på vår promenad om vem han var och så. Dom tar det inte lugnt nånstans, förhör ska inledas bara jag ens tittar åt någon. =)

Jag kan ju inte förneka att jag vill träffa honom mer, men vet inte om han umgås med mig bara för att vara snäll o inte säga nej. Fast iofs så förnekade han det i helgen, men de skulle väl vem som helst göra i den situationen. Jaja, jag gissar på att han säger något om det är så, eller jag hoppas på det iaf. Han verkar ju ärlig om allt annat så.
Well, only time will tell...

Inga kommentarer: