måndag, augusti 13, 2007

Djupt?

Jag har lärt mig att jag är bra på att överreagera. Så från och med nu ska jag försöka tänka efter före. Jag ska vara lugn och cool, eller iaf försöka. Hittar hela tiden saker att jobba på, men detta får bli början.

Funderar allvarligt på att gå in i celibat för en tid igen, tror det kan vara nyttigt för mig, jag gör inte lika mycket dumma saker då.

Ska inte kasta mig iväg till en annan stad mitt i natten, bara om jag verkligen vill. Eller så är det de som är lite av tjusningen med mig, jag kan vara otroligt spontan, och ibland väldigt förutsägbar.

Jag ska sluta skriva allting i min blogg tror jag, ibland säger jag för mycket, vet inte riktigt när jag ska vara tyst. Insåg det idag med ett förlupet sms, ett totalt onödigt sådant. Det fanns väl ingen anledning för den personen att veta det jag skrev.

Well, nya friska tag.
I morgon är det sms-silence från mig, eller jag svarar, men jag börjar inte skicka.

Let them come to me, eller iaf vara ärliga mot mig som jag är mot dem..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har kommit till insikt med att man kan göra vad som helst bara man själv vet varför man gör det. Du kan ju inte leva ditt liv efter hur andra vill att du ska göra. Folk har ingen rätt att komentera och bli sura om de inte är beredda att ställa upp eller vara en del av livet. Men visst kanske det kan vara bra att fundera på konsekvenser innan ibland.