fredag, augusti 24, 2007

Tröttpladder

Varit på utbildning för ett nytt jobb hela dagen, lite jobbigt att gå upp 7.00 må jag säga, ska göra likadant imorrn. Dock ska jag först vara där 8 till 13 (ev längre) sen ska jag iväg o jobba 16.45 till 20.30 på Eniro. Det kommer bli en hård dag imorrn. =/ Hård helg för den delen eftersom jag jobbar söndag och måndag också.

Dock har jag jobb på nya stället redan nästa vecka om jag får ledigt från sista vecka på eniro, men det räknar jag väl inte så värst mycket med. Coachen jag ringde idag svarade ju inte, så jag ska göra ett nytt försök med min egna coach imorrn och se om det går bättre. Om inte annat så ska jag tala in på hennes svarare så får vi väl försöka lösa det.

Var en sväng hos Cattis ikväll, pallade två timmar sen höll jag på att somna sittande rätt upp i soffan.
Så detta får avsluta mitt bloggande för ikväll..


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för jobb du ska börja på? :)